lauantai 7. tammikuuta 2012

Magnoliahaaste #82

yläpuolella olevalla kortilla osallistun magnoliahaasteeseen,
jossa luonnoshaasteena:

Jotenkin jäi tunne, että kortti jäi kesken.. lisäilisin mielelläni muutaman kukkasen tms..
minun mielestäni, jos annetaan haasteeseen tietty määrä kukkia tai vastaavaa niin niitä täytyy olla juuri se määrä. Tästä on ollut paljon keskustelua, että pitäisi kunnioittaa haasteentekijää, eikä tehdä vain sinne päin.. noh.. monella ei ole kaikkia mitä tarvitsee.. myönnän, että meinasi jäädä omalta osalta tämä kortti tekemättä, koska minulla ei ole ovaalia stanssia tms(saahan sen saksillakin...). Mutta olen tämän joskus kaverilta stanssannut, väri ei ollut ihan sitä oikeaa, mutta menee lähelle tytön kasvoja ja muuta, joten hieman leimailin siihen ruskeita koukeroita, että siitä tuli hyvä.. tuohon ovaaliin vielä palaten, olisi varmasti hyväksytty muukin. yhdessä dt-kortissakin oli sydän.. mutta älkää pitäkö mua nipottajana, jokainen tekee niinkuin haluaa.. mun pahe on liika tarkkuus ja se sama tarkkuuspahe on siinä, että värit pitää olla just eikä melkee samansävyisiä.. :)

1 kommentti: