sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Villakeijun haaste

Tällä työllä osallistun Villakeijun haasteeseen, joka on sanallisesti näin:
"Tämä minun on pitänyt pitkään toteuttaa/tätä on pitänyt pidemmän aikaa kokeilla, mutta se on vain jäänyt tekemättä"(ei tarvitse olla kortti, mutta paperiaskarteluun liitttyvää..)

Elikkäs olen useasti suunnitellut, että teen kynttilöitä itse.. Kynttiläihminen kun olen, henkeen ja vereen.. Säilykepurkit ja tupperwaren avain on ollut hankittuna kauemminkin...(avaimia ja muuta tupperikamaa saa multa tilattua.. mainostusta..).. ja nyt sitten on kynttilä sulatettu jne purkkiin saakka,
ja olen koristellut sen PAPERILLA..siis ulkopuolelta.. ;) Tämä ko.kynttilä lähti veljelleni, koska häneltä tuon purkin olin saanutkin.Täynnä erittäin maittavaa hirvenlihaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti